انعکاس مطبوعات استان دریزدفردا -هفته نامه بشارت نو

یزدفردا -هفته نامه بشارت نو: اظهارات وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در جمع دانشجويان در استانداري يزد كه در صفحه اول شماره قبل بشارت‌نو درج شده بود، واكنش سريع مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد را به دنبال داشت به طوري كه موجب گله‌مندي وي حتي از وزير ارشاد شد.
احمدعجمين در اين رابطه با گلايه از اظهارات صفار هرندي در مورد ارتباط وي و آيت‌ا... مصباح يزدي گفت: يكي از ارادتمندان علامه مصباح يزدي هستم اما شأن ايشان را حتي بالاتر از اين مي‌دانم كه بخواهم خودم را شاگرد ايشان هم تلقي كنم. ارتباط من با ايشان ارتباط بسيار دوري است.
وي در گفتگوي اختصاصي با بشارت‌نو تاكيد كرد: نسبت بند با ايشان (آيت‌ا... مصباح يزد) حتي نسبت استاد و شاگردي هم نيست، اگر هم مسئوليتي در دفتر ايشان داشتم به اين معنا نيست كه بخواهم خود را از نزديكان ايشان تلقي كنم.
عجمين پيرامون مسئوليت‌هاي خود در دفتر موسسه امام خميني«ره» كه زير نظر آيت‌ا... مصباح يزدي اداره مي‌شود گفت: به عنوان رئيس دفتر، معاونت اداري و مالي، مسئول دفتر پژوهش‌هاي فرهنگي و مدير مسوول نشريه ديدار آشنا و يا برخي عنوان‌هاي ديگر در اين موسسه فعاليت‌هايي داشته‌ام اما هرگز به خودم اين اجازه را نمي‌دهم كه خود را از نزديكان ايشان عنوان كنم.
وي با يادآوري سخنان نقل شده از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در جمع دانشجويان در استانداري يزد پيرامون رابطه‌اش با آيت‌ا... مصباح يزدي گفت: از ايشان (وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي) هم گله‌مند هستم كه چرا نوعي رابطه بين من و ايشان ايجاد كرده‌اند تا خداي نخواسته از آن سوء استفاده شود.
وي خاطرنشان كرد: آيت‌ا... مصباح در انتصاب من به عنوان مديركل ارشاد يزد هيچ دخالتي نداشتند، هيچ سفارشي هم از طرف ايشان براي وزارت نشده كه به اين واسطه به يزد آمده باشم.
او افزود: حتي وقتي به قم مي‌روم شايد كمترين ديدارهاي من با ايشان است. به طوري كه از ابتداي زماني كه به يزد آمد و تاكنون شايد مجموعه ديدارهاي من با ايشان در اين 3 سال به 10 مورد هم نرسد.
گفتني است مشروح مصاحبه اختصاصي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد با بشارت‌نو كه بسيار مفصل بوده و پيرامون مسايل مختلف فرهنگي استان، عملكرد حوزه مسئوليت وي و برخي سوالات جالب و شنيدني مطرح پيرامون نامبرده است در شماره‌هاي آينده درج خواهد شد.
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا